Вітаю вас, шановні 10-класники!
Пропоную вашій увазі завдання та посилання на відеоуроки, тести. Сподіваюся, що цей матеріал допоможе вам у засвоєнні нових тем дистанційно.
Кожного тижня надсилатиму онлайн-розклад.
ВАЖЛИВО!
Усі роботи оцінюються! Слідкуйте за термінами виконання завдань! Успіхів!
Карантин – це НЕ канікули!
Онлайн-розклад на 27.04.-01.05.2020
Добрий день, шановні учні! Сподіваюсь, ви відпочили після свят і з новими силами розпочинаємо новий робочий тиждень. Нижче знайдете посилання на онлайн-розклад на 21.04.-24.04.2020. Всім легкого та плідного навчання!
https://drive.google.com/file/d/1uGphOQvcd_irCFzMbhswa-hEVG-qLoZY/view?usp=sharing
Розпочинаємо новий карантинний тиждень 13.04.-17.04.2020)
Посилання на онлайн-розклад 13.04.-17.04.2020
https://drive.google.com/drive/folders/1huQ4hoVSx2DDS5tc9RxZ5Ov4dUVdqh9O
УКРАЇНСЬКА МОВА
Раджу вивчити відмінювання числівників від 5 до 10 (зверніть увагу на паралельні форми).
Потренуйтеся!
Онлайн-розклад на 27.04.-01.05.2020
Добрий день, шановні учні! Сподіваюсь, ви відпочили після свят і з новими силами розпочинаємо новий робочий тиждень. Нижче знайдете посилання на онлайн-розклад на 21.04.-24.04.2020. Всім легкого та плідного навчання!
https://drive.google.com/file/d/1uGphOQvcd_irCFzMbhswa-hEVG-qLoZY/view?usp=sharing
Розпочинаємо новий карантинний тиждень 13.04.-17.04.2020)
Усіх хочу привітати із прийдешніми Великодніми святами!
Посилання на онлайн-розклад 13.04.-17.04.2020
https://drive.google.com/drive/folders/1huQ4hoVSx2DDS5tc9RxZ5Ov4dUVdqh9O
УКРАЇНСЬКА МОВА
Посилання на відеоуроки в онлайн-розкладі
Раджу вивчити відмінювання числівників від 5 до 10 (зверніть увагу на паралельні форми).
Потренуйтеся!
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Записати в зошити, що таке символізм та його ознаки.
Символізм у мистецтві.
Вивчаємо творчість ВОЛОДИМИРА ВИННИЧЕНКА
Це посилання на розклад за минулий тиждень(для тих, хто не встиг виконати усі роботи)⇙⇙⇙
Ми продовжуємо карантинити).
Ловіть новий онлайн-розклад на 06.04.-10.04.2020
На допомогу учням!👇😘
Зараз ви завершуєте вивчати творчість Лесі Українки. Тут знайдете деякі поради та матеріали.
Конспект уроку з УЛ_Кассандра
1.Занотуйте в зошити такі поняття: прагматизм, прагматик, інтуїтивізм).
2. Дайте письмово відповідь на питання: В чому трагедія Кассандри?
3. Дайте письмово відповідь на питання: Як ви гадаєте, вміння передбачати майбутнє — нагорода чи покарання? Обґрунтуйте свою думку, спираючись на текст твору „Кассандра”.
Подивіться відео😊
Дізнайся більше! Заглянь до Вікіпедії. 👉 Кассандра
Комментариев нет:
Отправить комментарий